Är det redan fredag??!!

Det kändes som att det var igår jag hade korpen, första föreläsningen på länge och veckans utmaning!

Blir en liten rush på veckans utmaning nu de sista 3 dagarna! Varje liten chans jag får försöker jag göra 10 st och sedan när jag har mer ledig tid (vilket är ovanligt) gör jag ca 50-60st.

Sista föreläsningen för den här veckan är gjord och nu har vi mer att gå på när det gäller att bli färdiga med INL som ska in nästa vecka. Han har inte gått igenom allt vi behöver kunna för att göra alla delar i uppgiften men successivt lär vi oss hur vi ska lösa olika delar.

Det är bara att göra det bästa av en sista vardagen i veckan, tycker det är jobbigt att försöka få något arbete gjort när alla bestämmer sig för att vara lediga på helgerna, vad är det för dumt påhitt??!!;)

Kommentera

