Morgonpigg med MMA Fitness

Idag kl 05.30 var det mörkt, lite svårare att ta sig upp än vanligt men vad gör jag inte för… ja för… jajuste, för min hälsa och min framtida sexiga kropp! Men svårt att ta sig upp när vår stora mysiga säng håller kvar mig!

Med en liten förkylning (alltid täppt i ena näsborren) började vi med uppvärming genom att springa, få igång leder, hoppa över ryggarna, kullerbyttor osv. Huvudträningen kom sedan i form av 30 minuters intervallträning med släde, rep, hopprep, kettlebells, höga hopp och bänkpress. som vanligt avslutade jag med att testa hinderbanan, kommer längre och längre varje gång, mitt mål är att först och främst klara hela hinderbanan, sedan kan vi börja prata tid.

20130917-123658.jpg

MMA Fitness har börjat sälja en t-shirt med sitt tryck, självklart ska jag ha en sån!

20130917-123703.jpg

Kommentera

