Min födelsedagshelg

Min födelsedag började med att Mi Amor sprang ut och köpte frukost. Överraskningen blev en stor tårta på köksbordet! Mums, sockerkick tillsammans med gröt tidigt på morgonen. Nyttig och onyttig i ett och samma svep!

20130916-175342.jpg
Jag och mina föräldrar gick ut och tog en sen lunchbuffé på mongolian barbecue där vi åt oss mätta på wokad mat och sushi, vi satt och skrattade och åt tillsammans.

Senare på kvällen överraskade Cristians familj mig med Taco och presenter.

Dan efter blev det en middag med familjen eller man kan nästan kalla det kräftskiva. Cristian hade köpt 2 kg färska kräftor från en arbetskollega som hade kokat dem. Det är parningssäsong för kräftor så det var mycket rom och stora klor!

Jag och Cristian gjorde räkmackor till alla och sedan var det dags för tårta och presenter! 20130916-175351.jpg
Vi gick hem ganska sent och kände att det var en lyckad kväll. 2 dagar i rad har jag blivit firad 🙂 20130916-175408.jpg

20130916-175439.jpgFödelsedagspresenterna: ”Honey” by Marc Jacobs, tränigslinne, minichili-träd, plattång, hårtork, jordnötssmör(kalorifritt), red pocket, födelsedagskort och ett hängsmycke i guld i form av ett hjärta.

Kommentera

