Överraskning av tjejerna

I flera veckor har Cristian varit mystisk angående söndagen den 8 sep. Jag fik inte boka in något, han ringde till och m20130911-000616.jpg

Mina underbara vänner tog mig på en tur längs motorvägen heading towards Stockholm. Plötsligt får jag ögonbindel på mig och sedan blev det åka av. När vi stannade fick jag posa med en skylt vilket jag sedan fick se var en stor pingvin! Vi var framme vid Sydpoolen! 20130911-000603.jpg

Härligt att bada, plaska runt och åka rutschkana! Efter den här överraskningen kan det inte bli bättre, eller?

Vi åkte in till centrum och gick runt lite för att se vad som fanns att äta! Tillslut bestämde vi oss för O’Leary’s med hamburgare och club sandwich! Utsökt och så passande med stor måltid efter vårt plaskande!20130911-000644.jpg
Fick en födelsedagspresent i form av en grön tröja med texten ”What happens in Hong Kong stays in Hong Kong”.

Blev så glad över att få umgås med mina vänner, det var en utflykt som vi gärna gör igen. Vi har redan planer på att görs om något liknande senare i höst.

Kommentera

