Början på 3e året

Kan ni förstå att jag redan är inne på 3e året? 3e året av IBM.

Idag var det kursstart. Börjar ändå ganska sent.

Framöver kommer föreläsningar till 95% hållas kl 8.15-12.00…
Det blir tidiga morgnar men jag har tur att jag ÄNTLIGEN har mina föreläsningar i Eskilstuna!

Har pendlat till Västerås de senaste 2 åren! Nu är det min tur att få lite längre sömn.

P & E från IBM går samma kurser den här terminen och tillsammans med några ekonomare från Västerås ska P pendla, hon som blir lätt åksjuk! Plus att det är några som jag faktiskt känner. från Eskilstuna i den här kursen. Härligt att vara den som har många att hälsa på.

Det är inte en kurs med handelsrättsanda om den inte har massor av kurslitteratur. 5 böcker är inte dåligt, dock är ju en en lagbok i skatt som är ett ganska stort måste! 20130905-163842.jpg Nu gäller det väl också att öppna böckerna, man är alltid lite seg med att läsa de första veckorna.

Kommentera

