God morgon Rotaract!

Det var en raksträcka med cykeln ner till Comfort hotell för att avnjuta frukostbuffé med andra drivna och intressanta ungdomar.

Nu märkte man att vardagen är tillbaka, eller att semestern är över. Även om min semester var att jobba med Hälsokuren.

Älskar den lilla ringklockan jag köpte i en affär i Danmark, Notre Dame hette den. Massor av prylar, krimskrams och inredningsartiklar.

Fick idén från amsterdam och ångrade mig att jag inte köpte där men nu har jag min blommiga lilla klocka! 20130826-215126.jpg Vi har planerat att åka tillbaka till Danmark i mitten av oktober för att köpa hem inredningsdetaljer tillsammans med Tamara och Selwan.

Kommentera

