Vi ställer upp i Korpen Bowling

Den höst ställer Hälsokuren upp med ett bowlinglag i Korpen Hösten 2013.

Det blir jag och min mor som är grundlaget och sedan när hon/jag inte kan får vi försöka ta in någon annan. Just nu er vi tre gånger som mamma inte kan vara med och då får Cristian eller pappa hoppa in.

V.36 startar jag både skolan och startar med korpen. Därefter spelar vi varje vecka och slutar inte förrän v.50.

Jag har verkligen saknat bowling. Spelade professionellt för några år sedan men fick sluta för att jag hade alldeles för mycket när det gällde skola och jobb.

Nu börjar jag igen men lite i taget. Nu är det bara skoj och får se det som en uppvärmning.

I tisdags var det första gången på flera år som jag bowlade med mina egna klot.

Kommentera

