En vecka till inspark

Om exakt 7 dagar välkomnar vi in alla nya ekonomstuderande på MDH!

Det kommer bli två veckor Rookieperiod fylld med blåa band och blåa ovvar!

Lite bilder från förra årets första möte med rookisarna:Mälekon Rookieperioden IBM och ekonom.jpg
20130822-130032.jpg

Förra året missade jag att vara med för att jag trodde att det var dagen efter, men nu är jag redo!

Plus att jag är ledig fram till 4e september så varför inte ha lite roligt.

Undrar nu var min ovve är…

Kommentera

