Klippte håret!

Hade börja få väldigt långt hår, ner mot bröstkorgen och kände nu att det kanske var dags att fräscha till håret, i lagom tid till min sambos födelsedag(idag).

Senaste månaderna har jag bara gått runt med uppsatt hår. En hästsvans efter duschen eller direkt på morgonen. Har inte försökt styla eller fixa det alldeles för mycket men nu måste jag tvinga mig själv till att se lite fin ut i håret! page, kortklippt, avlångt ansikte, frisyr till avlångt ansikte.jpg

Jag har ett avlångt ansikte och jag måste göra mer på bredden ön på längden för att inte uppmärksamma det avlånga alldeles för mycket.

Klippte mig hos min frisörsalong Sax&Kam där det finns riktigt duktiga frisörer! Jag brukar gå hos Jennie men behövde en tid lite senare på dagen så fick gå hos en annan. Hon var jätte duktig och visste hur mitt hår skulle leva sitt eget liv om man klippte på annat sätt.

Så det blev lite page för att behålla längd längst fram och riktigt kort i nacken. Hon lockade lite för ikväll (ska ut på stan med Cristian).

Nu får vi se hur duktig jag är på att fixa håret! Det är lite svår att bara sätta upp det i en tofs nu!

Kommentera

