Inflyttningsdagen

Vilket härligt gäng som samlades på lördag förmiddag för att bära lite lådor och annat gott&blandat!

Fick en tidig frukost bestående av Statoils egna kanelbullar och latte.

20130812-114358.jpg

Mina kära vänner från Västerås tillsammans med kompis och mina föräldrar från eskilstuna hjälpte oss med flytten! Tack vare dem kunde vi ta allt i en enda omgång. Även om det var många som hjälpte så blev det en rejäl träning. 20130812-114406.jpg Underbara S stannade kvar ytterligare några timmar för att hjälpa mig med att få ordning på sängen. Riktigt uppskattad hjälp då det var en del kartonger att packa upp!

Senare på kvällen kom min bror och kollade in lägenheten samtidigt som jag monterade matbordet och Cristian monterade sängen. 180x200cm med ett dubbeltäcke gjort av moln! Så skönt! Väl investerade pengar i ett täcke från Hemtex med namnet Disa. Som vovven min. Medium värme med anddun.

Jag vill ner i sängen under täcket igen! Har aldrig haft ett så bra täcke! Vi kommer att sova gott. Punkt. nytt dubbeltäcke hemtex underbart bra köp hallsta möbeloutlet säng och matbord -180753.jpg

Kommentera

