Återbesök hos McDreamy

Förra torsdagen var jag hos tandläkaren som konstaterade att jag behövde göra ett återbesök för att fixa lite.

Tillbaka hos min tandläkare som bara några år äldre än mig och får sina sköterskor att bete sig som småflickor.

Han är duktig på att lägga bedövning, kände aldrig nålsticket. Det är ju inte meningen att bedövningen ska göra mer ont än vad själva ”ingreppet” gör.

Gick därifrån med halva munnen bedövad men lyckligare med en fin mun.

Ska försöka få i mig lite lunch med mamma i Hälsokuren. Halva käften är bortdomnad och jag ska försöka mig på sushi. Kommer ha en ömmande tunga imorgon för jag biter mig i tungan lite då och då utan att märka det.

Kommentera

