Tjejkväll med de underbara

Jag, P och S har länge försökt att boka en tjejkväll men våra scheman har inte kunna gå ihop. Nu äntligen gick det att fixa en middag efter våra jobb!

Jag åkte till Västerås för att möta upp dem efter jobbet!

Vilket möte! Har inte träffat dem på nästan 2 månader! Mina bästa vänner, vilken kram dem fick.

Vi bestämde oss för att ta en traditionell efter-tenta(en av dem hade gjort tenta på morgonen), en efter-tenta på Jensen’s med massor av tjejsnack!

Så härligt att sitta och skratta, prata och bara ta det lugnt med sina vänner!

Med fulla magar tog vi en liten promenad för att hämta biobiljetter som jag och P hade vunnit tidigare på Västerås Cityfestival och lite 3D-glasögon. Passade på att hämta upp M som skulle följa med på bion och exakt när bion skulle börja var vi och köpte popcorn/snacks, det är ju ändå ca 15 min av reklam och trailers.

Vi valde Monsters University i 3D och engelskt tal. Jätteroligt film med många skrattillfällen och referenser till monsters Inc.
Rekommenderar den!
20130809-013053.jpg

Efter bion skiljdes vi åt vid Handelsbanken, 50% av vår lilla grupp på 4 st gick med P och hämtade hennes cykel och andra halvan gick till min bil. Skjutsade självklart hem min vän. Sedan vips var jag hemma och borstade tänderna.

Kommentera

