Packa i lägenheten och lunch i parken

Hushållsbestyren startade tidigt idag! Tyvärr glömde jag igår kväll att vi hade tvättid sju på morgonen, så det kan ha hänt att jag la mig vid 03…

Det blev inte någon speciellt bra skönhetssömn denna natt.

Frukost med C när vi väl orkade bestämma oss för att inte sova mellan tvättlassen. Klockan sju på en lördag med mindre än 4 timmars sömn, ja jag har rätt att få några extra power naps!

Frulle till ett gammalt avsnitt av So you think you can dance innan vi började med att packa. Det finns inte mg mer kvar att packa men vi tog lite småsaker så som mina kontorssaker, skorna, en hylla i hallen osv.

Jag hade köpt två vakuumpåsar för att leka med, har aldrig testat så varför inte göra det nu när vi ska flytta. C blev riktigt intresserad av dem och såg nyttan så vi gick till stan och köpte 10 till.

Solen stekte och vi köpte en uppfriskande gör-själv sallad på Hemköp och satte oss i Stadsparken. Vilket väder! 33 grader i solen. 25 i skuggan.
svenskt sommarväder-202025.jpg

Min älskad eskadrar migrän solens starka strålar. Vill inte bli en nyans gulare, inte mörkare än vad jag är. I parken kunde vi kompromissa med att vi satt just i kanten av skuggan av ett träd, då fick jag lite skugga och han sol. 20130803-202032.jpg

Ikväll ska jag iväg på en jazzkonsert med far och mor min, Palle Davidsson och Magnus Lindgren med vänner.

Kommentera

