Presentation av min rapport

Helt otroligt! Nu är det gjort. Det känns så skönt att äntligen ha gjort färdigt mitt arbete: Rapport gällande personuppgifter i mobilapplikationer.

Idag var det presentation för företaget jag gjorde rapporten för, Östsvenska Handelskammaren och Idelab.

Jag fick ett fint diplom, många komplimanger och möjligheter att göra liknande arbeten i framtiden.

Detta var en riktigt utmaning, där jag fick mycket erfarenhet och har kunnat hjälpa ett företag i Södermanland.

Efter presentationen gick jag genom stan och köpte lite småprylar inför resan på måndag.

När jag kom hem pratade jag med C, vi käkade lunch och jag lyxade till det genom att ta ut tassimo-maskinen.

20130627-221149.jpg

Efter en härlig välförtjänt lunch åkte vi till ortopeden för att kolla sulor. Vilkendera och snart hem för att göra lite bokföring!

20130627-221155.jpg

Kommentera

