Midsommarfirande med nära och kära

Några gäster bjöds:
– Min sambo och hans familj + Två av deras vänner
– 2 av min fara nära vänner
– grannar
– Och familjen Lundgren

Midsommarfirandet startade med att jag och min bror fixade björkris runt huset och satte upp det längs vattenrännorna (vilket jag självklart glömde ta kort på).

20130624-170721.jpg

För midsommardans tog vi med oss alla gäster till Taxinge slott men tyvärr missade vi dansen men fick en bra promenad i fint väder.

20130624-170736.jpg

När vi kom tillbaka till huset grillade jag 24-timmars marinerade kotletter på grannens gasolgrill och kycklingspett på vår egen. C passade på att gulla med Disa en stund.

midsommarfirande på Taxinge slott.jpg
Mot slutet sv kvällen tog vi med min sambos familj till sjön, vackert vid solnedgången. Får åka hit någon gång och bada och sola.

20130624-170851.jpg

Allt som allt en härlig midsommar med underbart umgänge.

Kommentera

