Någon timme efter Å-varvet

Vilken känsla när man kom i mål!

Först kände jag värken i låren, sedan magen och sedan stoltheten!

Fick 1:14:44 vilket är personbästa. Tjejmilen förra året sprang jag på ca 1:36 så det är en klar förbättring.

Jag ligger som en hög av människa på golvet och ska försöka ta mig upp till duschen. Efter duschen blir det mat och sedan drink ute.

Ska äta med Rotaract i parken Rothoff om jag kommer ut i bra tid!

20130615-192550.jpg Tack för att du pushar mig<3

Kommentera

