Andra året avklarat!

Va sjukt! Andra året avslutades med en tentamen i Cost and Management Accounting 2.

Gick in med en VG-känsla, den varade inte länge efter att man öppnat tentamen…”
Citerat från en klasskamrat då det beskrev min känsla väldigt bra. Vi får se om en lånad hur det gick! Och om en månad är jag i Paris eller Barcelona! Ja, jag reser runt i Europa.

Nu är tentamen över, mitt lilla sommarlov är här tills jag ska börja igen med:
– Uppdrag åt östsvenska handelskammaren.
– Planering för midsommar
– Bokföringen som ska in om mindre än 2 veckor,
– Oroa mig inför Å-varvet

One thought on “Andra året avklarat!

  1. Hej jag kunde inte finna din email adress någonstans. Jag hittade dig via google då jag gärna vill gå på IBM och har lite frågor jag hoppades att du kunde svara på. (jag läste inlägget som du hade skrivit om skolan men har ännu mer frågor) Skulle du kunna ta kontakt med mig på *** , skulle vara så snällt 🙂

Kommentera

