En liten springtur med Cristian

Jag och Cristian förbereder oss för Å-varvet som går av stapeln den 15juni.

Jag ska springa för Eskilstuna Rotaract och vår insamling för kvinnoorganisationen MOA.

Innan vi gav oss ut på en tur tåg vi varsin koffeintablett för att piggna till.

Läskigt med koffein. Gör en sjukt fokuserad men biverkning är magont!

20130604-144548.jpg

Tack vare den lilla tabletten orkade jag över 6km, varav minst 4km joggade vi.

Får se hur det går på kvartsmaratonet men just nu verkar det lovande. Man behöver ju inte springa, man kan ”lunka”.

När jag sprang tjejmilen förra året sprang jag den på 1h och 35 min, får se om det blir bättre eller sämre denna gång.

För mig handlar det mest om att komma i mål!

Kommentera

