Grillkvällen

Innan jag åker till Halmstad fixade vi en liten minigrillning som plötsligt blev en lite större grillning. Först var det jag och Cristian, sedan bjöd vi T och S, samma dag träffade vi deras föräldrar och bjöd in dem också. Varför inte?

Vi fixade chorizo korvar och tog upp kamben som mamma köpt åt oss förut. Startade grillen och kort därefter kom T&S för att joina oss. Jag hjälpte T med salladen och grabbarna stod vid grillen.

Hur kommer det sig att grabbarna älskar att grilla men laga mat är en helt annan femma?

20130516-054016.jpg

Det var riktigt mysigt, en stund senare kom föräldrarna. De st sena för de hade glömt bort att de svarade ja på vår inbjudan!

Vi gick in efter några timmar för att diska och varva ner. Snart skulle Cristian vidare till jobbet och jag hem till mina föräldrar för att säga hej.

Det blir en tidig morgon imorgon så jag kommer inte stanna länge, men tillräckligt länge för att prata lite med dem.

Kommentera

