Sportiga Lisa

Det blev en ganska lång dag idag, upp tidigt lite innan 7 för att hämta C med S. Dock ringde han lite innan och sa att vi inte behövde hämta honom, jahapp nu hade vi massor av tid i våra händer. Vad att göra? Vi är inte alls vana att ha så mycket tid över på morgonen, jag själv brukar oftast vakna med en liten marginal till innan jag måste passa bussen.

Efter en heldag i MDH Västerås kunde jag komma hem och vila fötterna samtidigt som jag gjorde momsdeklarationen för det föregående kvartalet. Fick sedan snabbt byta om till ett sportigare alternativ. Nu när C jobbar natt kan vi äntligen göra lite saker under dagtid! First up: BOX PÅ FOREVER!!!

Efter det där passet kändes det verkligen att jag inte tränat på några dagar! Får se hur benen känner sig imorgon.

Kommentera

