Långklänning till Halmstad-konferensen

Jag sprang runt hela stan i jakt på en snygg långklänning som jag ska ha på finsittningen på SM i ekonomi konferensen i Halmstad.

Finsittningen på lördagkväll har klädkod, tyvärr hittade jag ingen ankellång klänning men jag hittade ett bra alternativ som täcker knäna.

Det blir flera bilder på lördag då jag är helt uppklädd. Men här nedan kan ni se klänningen och örhängena som jag ska ha till. Tyvärr, bilden gör inte rättvisa. Örhängena är långa, ungefär ner till axeln. S hjälpte mig i det svåra valet med 2 min kvar innan affärerna stängde! 20130514-003721.jpg20130514-003731.jpg

20130514-003745.jpg

Kommentera

