Ett försök till studier

Jag satt ca 2 timmar på Mdh i eskilstuna med Cost and Management Accounting boken. Va segt det var att ta mig från lägenheten till bibblan för att sätta mig ner i tysta rummet.

Jag kunde i alla fall läsa ikapp några kapitel i kursen.

Det känns tungt att direkt börja med en ny kurs efter att vi hade tenta förra fredagen. Jaja, vad ska man göra. Sista kursen för den här våren och jag gillar den, det handlar om hur man både räknar ut kostnader för olika avdelningar och hur man bäst fördelar kostnader. Självklart handlar det Också om hur man använder sig av de finansiella verktygen man har och kolla hur det kan komma att gå i framtiden. Riktigt intressant!

Kommentera

