Vart har du tagit vägen?!

Vad har egentligen hänt som håller mig från bloggen så länge?
Kanske jag själv förstått hur tråkigt mitt liv är? Nej verkligen inte!

Dock har mitt liv varit fyllt med olika slags faktorer som gjort mig riktigt slut under dagen. I tisdags var det Valborg och jag kände att det var en dag för mig att ta det lite lugnt och göra bokföringen.

Cristian jobbade sent så vi gick en liten mysig promenad sådär vid 01.00 på natten. Hem igen för en välförtjänt dusch och sussa sött.

Vi vaknade upp och dagen kändes som en söndag. Två personer ville ha privatvisning av lägenheten på torsdag kväll så idag blir det en städdag. Cristian har bestämt sig för att sälja lägenheten.

Vi tog ner en stor del av våra saker till källaren och fixade till lägenheten. Resten av dagen tog vi det lugnt, gick till våra föräldrar och tog det lugnt innan vi gick hem och förberedda för morgondagen.

Hela dagen kändes som en söndag så inte konstigt att hela mina torsdag kändes som en måndag. Torsdagen var en dag med plugg, vi fick vårt case som skulle gås igenom innan tentan dagen efter på fredag. På sista föreläsningen på Service management kollade vi på ett avsnitt av Hell’s Kitchen för att göra en analys, diskutera och lösa problemen när det gäller problem runt servicen.

Kommentera

