Arbete följt av födelsedagsförfest

Jag började min lördag med att gå igenom med Cristian hur dagen såg ut, schemamässigt och sedan gick vi till stan för att fixa lite för ikväll. Han köpte födelsedagspresent och jag hade redan tillsammans med Steph ordnat en hemlig present.

Jag köpte även ett snyggt linne för att ha till festen.

Sedan på eftermiddagen åkte jag till Mariefred för att hjälpa min mor med 3 kunder som skulle göra en speciell QRMA-skanning. Det tog mig lite längre tid än förväntat då vi hade lite mer att prata om.

Det var riktigt vackert i skogen, gullvivorna har börjar blomma lite överallt. Tog även med mig hunden för att hon skulle få kunna göra ett litet vårspring i skogen.

Åkte tillbaka till Västerås för att kunna byta om och tillsammans med Cristian åka till Västerås.

Det blev väldigt tight med tid och vi kom ändå lite sent!

20130422-124641.jpg

Kommentera

