Friskare till på lördag

Ni märker kanske att det saknas några dagar av inlägg men det är för att jag på senaste tiden inte mått så bra. Jag har fortfarande gjort mitt och gått till skolan, studerat och gått på mina möten men mellan dem tillfällena är jag helt slut och försöker få igen lite energi till på lördag. Cristian har också blivit riktigt sjuk, tack vare mina baciller!

lördag är det Pernillas planerade födelsedagsfest! Det ska bli superkul, har sett fram emot den här festen i ca 2 månader. Hon bjöd mig och Cristian väldigt tidigt detta år och nu är äntligen dagen P snart här.
Jag har inte kunnat vara med på hennes födelsedagsfika men detta ska jag vara med på!

Överraskningsfesten vi höll för henne förra året blev riktigt lyckat men det spårade kanske ur lite med muffinkrig och tårtkastning. Detta år blir det kanske lite mindre bakelsekastning.

Efter firandet i hennes lägenhet blir det BMB med hela följet!

Kommentera

