Lördagens mässa

Vi hade en jätte trevlig timme på Eskilstuna Mässan i munktell. Jag se lite förkyld och snorig så jag försökte verkligen dölja det så gott som det gick.
Jag testade ut två klänningar innan mässan och det var tänkt att jag skulle ha den gula för jag hade den vita dagen innan. Tyvärr är den gula bara för att vara fin i, inte funktionell!

kinesisk klänning, chi pow, gul kinesisk traditionell klänning.jpg

Det fick bli den vita, mycket mer rörlig i den!

kinesisk klänning, chi pow, traditionell kinesisk klänning.jpg

Vi hade många besökare och intresset var stort för vår kinesiska kung fu teceremoni. Vi hade olika besökare men denna lilla krabat var ett riktigt fan av vårt Oolong te (grönt te).

en liten tedrickare, barn gillar te, barn dricker te.jpg

Både jag och min mor gjorde teceremoni. Det är alltid lika roligt att smaka av ett riktigt bra te, vi serverade både PuErh och Oolong te.

kinesisk kung Fu teceremoni.jpg

kinesisk teceremoni.jpg

Kommentera

