Stressade till avslappnande pass

Stressade till mitt avslappnande vini yogapass. Efter det träffade jag Emelie från skolan och hon hade varit på samma pass men jag hade inte alls sett henne för jag hade inga glasögon på mig! Va roligt att träffa på henne där, jag vet att hon tränar på samma gym men har aldrig sett henne. Jag tog mina löparskor för ”en runda” på löpbandet, blve arm i hela kroppen det var olidligt att sitta med jacka i bilen! Sitter faktiskt i bara linne!

Nu ska jag till mina föräldrar och säga hej snabbt, det minsta jag kan göra då jag fick låna bilen. Måste hem sen och läsa färdigt caset och duscha så klart.

20130410-185603.jpg

Kommentera

