Grattis till vinsten i Digital Inn, Marlene

Vilken jäkla överraskning om ni ursäktar min svenska.

Jag ringde upp min röstbrevlåda där jag hade 10 ”olästa” meddelanden. Lyssnar på ett meddelande från i fredags:
”Hej, ringer från Digital Inn och du ställde upp i påsktävlingen…”

Hann inte lyssna färdigt på meddelandet utan ringde upp dem på en gång! Jag var en av vinnarna i tävlingen, dvs både jag och Cristian vann!

Innan jag åkte till Forever gick jag förbi Digital Inn för att hämta min vinst och ta ett kort som hamnar på deras Facebook sida.

Nu sitter vi här med två par hörlurar från Urbanista – London, special edition. Vilket par vi är, tur vi har tillsammans!

digital Inn Urbanista hörlurar London special edition tävling.jpg

Kommentera

