En lugn service management kväll

Sitter och planerar hur jag och min grupp ska lägga upp seminariet på måndag. Vi ska försöka ha några aktiviteter men vet ute inringt ad än. Just nu sitter vi på separata håll och spånar på vad som skulle passa ihop med caset vi har fått, jag skriver upp några idéer och sedan får vi diskutera det på torsdag då alla förhoppningsvis har läst igenom caset.

högskolestudier snacks wild chips.jpg
Har ett par kakor i ugnen som jag snart ska hoppa ur sängen för att ta ut. Subway cookies med annat recept än det jag har använt tidigare. Sitter även och smaskar på Wild Chips

Lägger upp receptet på mina cookies efter jag har tagit ut plåten!

Kommentera

