Vilket gott hjärta jag har, ger bort

Så kan det gå när man är så vänlig!

I påskas höll Digital Inn en tävling där man skulle hitta 9 st kycklingar som var placerade på olika ställen i butiken, jag tyckte det var en jätterolig idé och tog med mig Cristian dit. Vi letade upp alla kycklingarna (jag 6 och han 3) och skrev upp oss på enkäten lista tillsammans med andra som hade varit med och tävlat.

Idag ringer de till honom och säger att han ska komma in till butiken imorgon för att bli fotograferad. Han hade vunnit tävlingen och därmed vunnit ett par hörlurar/headphones…

Va f*nnnnnnn! Vad hände där! Vilken nedrans tur han har! Fy tusan. Lite avis då jag tipsade om tävlingen men tur i alla fall att lurarna hamnar i samma
hushåll^^ Alltså kom igen!
Snacka om att glida in på ett bananskal och sedan ta hem hela grejen. Grattis älskling!

Kommentera

