Paket från Hong Kong

Alltid lika roligt att packa upp innehållet i de paket vi får från Hong Kong! Oftast är det något relaterat till Hälsokuren men denna gång innehöll det mer än vara det! Vi fick fem par av olika touch handskar! Ett av dem paren var lite tjockare och kan användas när det är lite kallare ute. Jag valde de lila handskarna för jag kan aldrig välja neutrala färger! De coolaste av dem vantarna som skickades var den med skelett på.touch handskar vinterhandskar, touch gloves lila skelett rosa svarta.jpg

lila touchhandskar, touch gloves.jpg

Lewis och jag fick också något litet extra, knappar till iphone, ipod och iPad. Vi valde lite mellan dessa och det slutade ju självklart med att jag fick Decepticons, men det var för att jag lät först Lewis välja och sedan Cristian. iphone knapp, byta ipodknapp,  iPad knapp, aluminium, Batman knapp transformers decepticons autobots.jpg

Kommentera

