Nya löparskor: NIKE Lunarglide+ 4

Det blev nya löparskor för mig igår! Ett par estetiskt tilltalande NIKE Lunarglide+ 4 i svart, vit och guld logga. Bilder finner ni nedan.

Dessa är pronationsskor och jag fick hjälp i Stadium där de hjälpte mig att hitta ett par som dem anser vara så bra för mig så de kan ge mig en garanti på 30 dagar. Inom dessa 30 dagar kan jag använda dem hur mycket jag vill, springa ute och slita skorna och sedan byta mot andra skor om det skulle vara så att det är några problem med dem jag köpte från första början.

Jag tog ut dem idag för en testpromenad. De kändes ganska okej, skavde lite på hälsenan på högra foten men ska ta dem på löpbandet för att känna efter hur dem är när jag springer med dem.

Riktigt snygga skor och skön passform. Lätta och ventilerande, en väl värd investering!
löparskor NIKE lunarglide+ 4.jpg

löparskor NIKE lunarglide+ 4.jpg

löparskor NIKE lunarglide+ 4.jpg

löparskor NIKE lunarglide+ 4.jpg

Kommentera

