Glad påsk!

Glömde mobilen hemma idag gaaahh! Kände mig naken utan den! Orkar inte heller hantera Cristians Samsung S3 då den känns så klumpig.

Jag hälsar er nu GodNatt i pyjamasbyxor, iklädd en tröja jag köpte från BikBok tidigare i veckan och tandborste. Cristian har somnat i soffan och jag gör mig i ordning för sängs.

20130330-003217.jpg

Har varit hemifrån hela dagen!

Vi åkte tidigt iväg och tränade på Forever. Körde uppvärmning 10 min på löpbandet, mitt lilla rumppass 3set plus en del magövningar.

Var helt slut när jag gick till duschen! Nu kan man äntligen äta lite påskgodis och utan skuldkänslor!

Efter träningen åkte vi till ÖB och Tuna park. Vi köpte 2 stora påskägg och fyllde med godis och naturgodis. Ett ägg till varje familj. I Tuna park var det fullt med människor och Cristian köpte en tröja till sig själv och jag köpte ett par löparskor på stadium!

Vi åt lunch bestående av skaldjurspiroger hos Cristians föräldrar följt av nintendospel och sedan lite kortspel.

På kvällen gick vi till mina föräldrar där vi åt middag och fyllde våra magar till gränsen! Umgicks och skrattade för att sedan åka hem vid elva på kvällen.

Nej jag ska sova nu, jag postar lite bilder på mina skor imorgon!

Imorgon ska Cristians dansgrupp åka till Strängnäs för att uppträda på en chilensk insamling.

Kommentera

