Tenta följt av snabbpass

Detta var en tenta där jag gick med noll förväntningar! Kände mig oförberedd och att jag blev sjuk igår hjälpte inte alls mycket, men nu har jag gjort tentan i extern redovisning(fördjupning) och vi får se om en månad hur det gick.
Don’t get me wrong, det är inte så att jag är dålig i kursen utan det handlar mer om att det är en 5-veckors kurs på 100% som bara svischade förbi. Ganska stor chans att det är man känner sig osäker när kursen är ny, kurslitteraturen är ny och allt är på engelska. Kurslitteraturen på Internationell business management är faktiskt alltid svårare än den på ekonomprogrammen (vi har jämfört).

Nej, jag skuttade hem med mina sjuka ben men istället för att gå hem och vila tog jag ett litet träningspass…
träning i HSB träningslokal.jpg
Ni som tänker: hon måste vara galen eller drama Queen, var ute hon väldigt sjuk igår? Jo jag var väldigt sjuk men känner mig bättre idag och ville trigga kroppen att jobba bort det sjuka.

Tränade i vårt bostadsområdes gemensamma träningslokal.

spel på roddmaskin.jpg
2.6km på löpbandet, ca 20 min.
Några minuter på roddmaskinen, ville testa ett litet spel som fanns där!

Väl hemma testade jag ett nytt set rumpövningar. Kollade runt på nätet hittade 5 övningar som man ska göra ca 2ggr per vecka, helt tillsammans när man gör andra benövningar.

squats rumpövningar, tona rumpan, träna, fastare rumpa.jpg

Kommentera

