What might have been

Det otänkbara och mest opassande hände imorse. Varför just idag?

Jag hade tre till kapitel kvar att gå igenom innan tentamen imorgon. Idag skulle vara min råpluggar-dag.

Vaknade ca kl 6 med en känsla av att all min energi var borta, bortdomnad kropp och spyfärdig känsla.

Mådde inte alls bra, kunde inte äta någon frukost heller. Tvingade mig själv till optikern, hade bokat tid för linssynundersökning.

Gick till Mdh för att försöka pluggs men kände hur hela kroppen sa emot, besvärade Cristian med att hämta mig efter hans träning. Underbara sambon hämtade mig, handlade lite mat och sedan fick jag komma hem och sova.

Inte passande att det skulle vara just dagen innan tentamen OCH på dagen då jag och Cristian firar 1 år och 6 mån tillsammans!

Cristian tog hand om mig när vi kom hem och jag försökte sova så mycket som möjligt, Steph var så gullig och erbjöd sig att komma hit och ta hand om mig! Vill dock inte vara en sån börda och låta henne åka från Västerås bara för att se mig sova och dricka vatten. Omtänksamt av henne.

Yes nideed, waht might have been. An A or a B is what might have been.

Kommentera

