Dagens utflykt

Jag och Cristian åkte till Erikslund i Västerås för att inhandla lite extra saker för att få ordning på min skrivbordshörna i vardagsrummet plus att kolla vad som fanns kvar i Usport.

Jag hade tur! Det fanns två backpacker väskor kvar och en kvinna kollade på ena, mitt framför näsan på henne tog jag den andra och började prova den. Det slutade med att jag faktiskt köpte denna vädjanden Eagle Creek på 75liter, hur stor chans är det att man kan hitta en så billig och bekväm väska. Plus att det var en extra liten ryggsäck på den. Vi får se hur 75 liter räcker till två veckors tågluffande i Europa!

Väl hemma monterade jag ihop ett skåp som jag hade köpt, stolen ligger fortfarande i sin förpackning men så fort vi fixat skrivbordet får den komma ur paketet!

backpacker väska från Eagle creek 75 liter.jpg

Kommentera

