Butter idag

Inget går bra idag, vaknar med ont i ögonen.
Kunde inte sova i bussen för att det bara snurrar tankar och saker jag vill säga i huvudet.
Skatteverket ringer innan seminariet och säger att vi ska betala ännu mer i skatt, tack.
Nu på seminariet har vår grupp missat många småsaker som kunde gjorts bättre, känner inte att jag gjort något bra. Och på toppen av allt så är det snöstorm i Västerås.

Vilken härlig dag. Jag känner mig lite deppig och som Butter. Kanske man ska lägga på irriterad och sårad på min lilla lista.

Kommentera

