En sån där tisdagsmorgon

Ett väldigt sent inlägg:

Ännu en sån där tisdag, för mig är det tisdagarna som är sisådär. Inte måndagar.

Tisdagar är oftast den längsta dagen för mig. Fast det bästa med när jag kommer hem idag är att min Cristian är hemma då han jobbar dagsskiftet!

Idag var det den längsta dagen i veckan, tidig morgon med lab (bokföring) följt av lunch och föreläsning. Lite skoj att killen bakom oss i föreläsningssalen tog en power nap, ett flertal gånger.

Dagen avslutas med ett styrelsemöte som jag var tvungen att springa ifrån för att åka till Eskilstuna innan affärerna stänger. Måste inhandla lite fancy choklad till läraren som ett tack till den lärare som ska rätta deltävlingen imorgon.

Kommentera

