Tacolunch med sjuklingen

Jag har mått dåligt i några dagar och just när jag tror att jag ska må bättre så blir det sämre. Kände mig inte alls kry när jag vaknade igår men idag… Usch!

Igår var förkylningen borta och hade en liten irriterande hosta. Idag känns bihålorna uppsvullna och hostan har blivit värre! Fick massa kosttillskott av mamma vilket jag brukar bli mycket bättre av.

Åt lunch hos Cristians föräldrar, det blev TACO! Mums, jag var riktigt hungrig men sen var det att gå hem och lägga sig. Dock är jag en olydig tjej så jag satt och kollade film i sängen. Snart kommer Cristian hem från dansen, då kan han skämma bort mig lite.

Kommentera

