Frukost efter jympan

Vilken härlig känsla att vakna på mikrofonen, en så tyst gympasal. Sedan drog jag ur öronpropparna och hör sorlet!

Igår kväll var det lite svårt att somna för en grupp människor pratade väldigt mycket när resten hade lagt sig.

Det blev öronproppar för mig och efter alla hade slutat gå omkring somnade jag djupt.

När jag vaknade tänkte jag: va? Redan? Kändes verkligen som att jag somnade för 10 minuter sedan.

Vi packar ihop alla våra saker och sängen. Vi är tvungna att flytta våra saker idag för att skolbarnen har som sista dag. Imorgon behöver vi inte tänka på det!

Frukosten blev enkel och mättande.

frukost på Mittuniversitetet.jpg

Idag består dagen av många mingeltillfällen(det är ju kontaktmanna), olika föreläsningar och sedan ikväll, blir det tema sittning!

Det blir pics ikväll av sovsalarna!

Kommentera

