Påväg mot Sunsdvall och Kontaktmanna

Okej, jag skrev igår att dagen börjar med tidig bootcamp, men jag klantade mig imorse. Måste ha snoozat så mycket att jag tillslut kanske stängde av alarmet. Inte roligt att vakna fyra minuter innan det börjar och tro att man ska hinna.

Cristian och jag hade verkligen sett framemot det här och jag har missat de senaste gångerna! Han blev inte alls så glad. Jag brukar försöka att inte tänka så mycket på sånt som inte går att ändra eller göra något åt. Jag var inte glad över att missa min chans att utmana mig själv men det är inget att gå och grubbla på nu. Får ställa fler alarm nästa gång.

Fick lite extra tid att packa mina saker och vara med cristian, fast han var lite tjurig. Han skjutsade mig till bussen samtidigt som han skulle iväg och träna. Väl framme vid MdH packad alla väskor i bilen och nu är vi påväg. En minibuss och en vanlig bil. Jag och Pernilla sitter i baksätet och chillar!

kontaktmanna 2013 resan dit.jpg Kontaktmanna here we come!

Kommentera

