Promenad på Forever

Det var säkert två veckor sedan jag tränade! Och ännu längre sedan sen jag tränade på Forever, det kändes verkligen idag när jag motionerade på löpbandet!

Tänkte ta ett xfit-pass men hade en massa ärenden som inte kunde vänta till imorgon. Dagarnas alla timmar räcker inte till!

Istället för ett pass föreslog Cristian att jag skulle träna kondition istället, jag fnös för jag har sämst kondition och dåliga benhinnor. Får ont när jag går mycket.

Det är väl bara att förälska träna bort det. I juni ska jag tillsammans med Rotaract springa å-varvet för en insamling. Frivilligt springa en mil, ja grisar har börjat flyga.

Det blev en timme på löpbandet och avslutade med planka 45+30+45s, mountain climbers 30s och stretch. När jag gick av löpbandet kändes det som att jag fortfarande gick snabbt framåt!

Stolt över mig själv, ska förälska hålla igång nu fram till sommaren. På torsdag blir det också bootcamp innan jag åker till Sundsvall på kontaktmanna konferensen. Det betyder att jag kommer ha träningsvärk hela resan…

forever eskilstuna motionsband.jpg

Kommentera

