Inspiration, rådgivare och styrelseledamot

Jag började min dag med att springa till MdH för att skriva ut broschyrer och kursmaterial.

Vidare till Sisters in Business för att lämna dessa till min mor och samtidigt träffa Annika Löfgren som är företagsrådgivare, som på IDÉLAB men för dem som inte går på högskolan.

De hade först möte och skulle sedan vara med på nätverkslunch. Tyvärr kunde jag inte vara med då jag lovat att stå med Mälekon i länken i MdH Västerås.

Jag får gå vidare till bussen oh fortsätta jobba på bussen, bokföring och planering. Jag försöker boka inbilska föreläsare till Eskilstuna Rotaract frukostmöten. Det var svårt i början men nu är det så många inbokade att det inte ens finns tider kvar till alla. Härligt att börja boka in föreläsare till hösten!

Stod med Mälekon och pratade lite om St Patrick’s sittningen och SM i ekonomi, självklart får vi alla att skriva upp sig som medlemmar också.

Provade lite klänningar hos Plo, ska ha en cocktailklänning till finsittningen men har ingen passande hemma. Vi har ungefär samma mått så det passar perfekt att låna kläder!

Dagen i Västerås avslutas med styrelsemöte och de sista detaljerna angående Sundsvall och Kontaktmannan. Vi åker på torsdag!

Kommentera

