Isadora: Wonder nail på Kicks

Fick lite bonus på kicks i fredags plus några rabattkuponger så jag passade på att köpa nagellack från isadora igår. Fick en en liten mascara på köpet när man köpte isadora produkter. Inhandlade också Seche: Vite Dry Fast Top Coat
som gör att nagellacket torkar på sekunder!

isadora Wonder nail spring 2013.jpg
Isadora: Wonder Nail, 729 Marzipan.

En riktig sommarfärg som passar bättre mot våren men hade sådalust att få lite färg på naglarna istället för de vanliga mörka färgerna jag har haft på senaste tiden.

seche vite top coat snabbtorkande överlack.jpg

Testade också Seche Vite dry fast och det torkade verkligen snabbt. Gjorde dock lite fel och la det på nagellack som nästan hade torkat. Fick dra på det och det gjorde att mitt nagellack ”suddades” ut lite. Vet till bästa gång hur jag ska göra! Bra att man testar i alla fall. Nagellacket torkade på bara några sekunder, gjorde det innan jag gick och la mig och behövde inte oroa mig för att förstöra något!

Kommentera

