Visst blir det så ibland!

En gång i månaden blir jag en riktig impulsköpare. Igår köpte jag hem inte så många saker men ändå blev det ganska dyrt. Använde vissa presentkort dock.

Jag tänker behålla det nedanför men sedan var det lite saker som jag ska lämna tillbaka. Mycket av de klädesplagg jag köper hem brukar jag oftast lämna tillbaka samma vecka. Jag köper hem för att testa med kläderna jag har och utanför de där fula ljusen i provhytten.

kläder rea lindex byxor tröja Vero moda stickat linne H&M.jpg
…Svartstickad tröja, Vero Moda // beige-svart randig tröja, Lindex // Svarta jeans med vax finish, Lindex // Vitt linne, H&M…

Det som ska lämnas tillbaka är 2 västar, 1 linne och 1 tröja.

Kommentera

