Utforska den djupa bokdjungeln

Kanske lite att ta i när jag säger att jag ska utforska men jag ska i alla fall färdas djupt in i biblioteket, tillbaka till samma ställe som igår. För att i den tysta zonen kan jag försöka få lite gjort.

Självklart är det ju inte tyst där, tangentbord som slås, datorer som låter, mobiler som vibbar och små pratande av olika slag. Tur då att jag har med mina öronproppar, tredje paret nu. Bättre att ta nya än att återanvänder för många gånger.

Dock låter det som en jordbävning när jag äter något med öronproppar kvar i öronen.

Ska äta lite frukost framför kapitel 5 i boken här hemma sedan vandrar jag ner till skolan.

Kommentera

