Studiesöndag

Söndagen för mig var bara plugg! Eller okej, jag kan erkänna. Satt framför teven när jag pluggade så det blev serien Lie To Me via Netflix.

Började med att göra färdigt vårt projekts mockup och min presentation som jag ska göra samtidigt. En mockup är en fullskalig prototyp för vår produkt. I det här fallet gjordes det en mockup av en hemsida, Facebooksida, instagramkonto och en bokningssite.

Det har varit mycket jobb med alla smålänkar och smådetaljer men det känns äntligen som att den är redo att presenteras.

Gick igenom mina lappar några gånger och gick sedan vidare till min kära Excellent emarketing bok. Måste försöka läsa 7 kapitel till på torsdag.

Åt nachotallrik som en sen lunch och satt och smååt på sötmandlar, risifrutti, nachochips och självklart drack jag mycket vatten.

Ingen vilja att plugga men vet att jag måste!

20130218-092248.jpg

Kommentera

