Iphone startar om efter att ha tagit bort app

Jag har jailbreakat min iPhone 4s IOS 6.1 med Evasi0n Untethered. Efter detta installerade jag lite olika cydia tweaks. Efter några av dessa tweaks började min iphone bete sig konstigt, den stängde av efter att jag flyttat eller tog bort appar.

Kollade runt lite på nätet och självklart finns det inga svenska sajter med denna frågeställning men hittade det när jag sökte på engelska.

jailbreakQA hittade jag svaret, CyDelete var problemet. Eller förlsaget var att det kunde vara den tweaken. Jag testade att avinstallera det och nu äntligen slipper jag en rebootande iphone. Såg sedan på beskrivningen av CyDelete att den inte var anpassad för ios 6, my bad…

Skönt att det är fixat nu!

Kommentera

