Vante söker sin andra hälft

För någon vecka sedan glömde jag mina tumvantar i ett klassrum på MDH men glömde hela tiden bort att gå till infodisken för att se om dem fått in dem.

Igår tog jag mig äntligen dit och vilken tur! Hon hittade mins tumvantar även om hon plockade fram en massa skinhandskar hela tiden. Sa tumvantar ändå tog hon upp och frågade mig om dessa stora manliga handskar var mina.

varma tumvantar.jpg

Men ack, 50% otur. Hon kunde bara hitta en vante. Den andra är fortfarande ute på vift. Undrar vad sannolikheten är för att hitta den andra?

Kommentera

