Riktigt bra studiemusik

Sitter just nu på skolan, tänkt göra så i någon timme till. Det är så mycket ljud runtom det här studierummet och jag gillar inte alls att höra andras babbel medan jag förösker fokusera på mitt.

Brukar inte lyssna på musik medan jag studerar men aja, jag letar runt lite på nätet efter någon bra studiemusik.

Jag sökte runt på nätet efter lite ”studiemusic” och märkte sedan att jag skrivit fel, skulle ju vara study. Efter mitt lilla hjärnsläpp hittade jag i alla fall en spellista på youtube som var riktigt bra:

Kommentera

